donderdag 27 december 2012

Christmas 2012

Hello there!!

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik in ieder geval wel super gezellig en mijn buik is voorlopig goed gevuld. Tijdens de kerst heeft mijn lieve schoonzus Sanne (check haar blog http://www.omdatikdatwil.blogspot.nl/ ) een paar kiekjes gemaakt van mijn kerstoutfit. Zij vindt het erg leuk om te fotograferen en ze kan het ook goed want ik ben super blij met de resultaten hopelijk jullie ook.

Mijn kerstoutfit bestond uit een kanten bloesje daaroverheen had ik een furgilet, gecombineerd met een lace broekje, zwarte panty en natuurlijk niet te vergeten zwarte high heels. Omdat ik eigenlijk vaak bij speciale gelegenheden zoals kerst altijd me haren krul, had ik dit jaar er geen zin in en wilde ik een keer wat anders. Ik ben toen heel slim geweest om op het laatste moment achter te komen dat ik een donut knot wilde. Maar ja ik had geen donutbun in me pakket zitten, gelukkig heb ik altijd mijn reddende vriendin die altijd van alles heeft, dus ook een donutbun. Yeah buddy!!! Dus om mijn outfit wat klassieker te maken had ik mijn haren gewikkeld in een donutknot met heel veel haarlak en gel. Mijn creméspoeling heeft de volgende dag wel geweten!!! hihi
Hier zijn de foto's enjoy!!!



Bloes: Zara
Fur: Vila
Lace short: Zara
Sieraden: H&M














1 opmerking:

Adinda zei

Wauwieee! Sanne maakt echt mooie foto's! En jij leuke outfits hihi! X