zondag 8 september 2013

When the sky falls down

Hello there!!

Wat een regenachtige zondag was dit zeg!!
Maar samen met mijn schoonzusje hebben wij super toffe foto's kunnen shooten op de treinrails in Hoek van Holland.
Ik ben super blij en natuurlijk onwijs dankbaar met deze foto's, ik wilde een keer wat nieuws met mijn blog doen.
Andere foto's een tikje RAW!!! en dat is gelukt in mijn ogen nu bij jullie nog!
Sanne onwijs bedankt voor deze foto's!! Je bent super en ben onwijs blij met jouw als fotografe voor mijn blog. Dus complimenten aan haar ten eerste haar blog http://omdatikdatwil.blogspot.nl/
















2 opmerkingen:

Sanne zei

Ahhhh super lief van je Wenhé! Ze zijn echt tof geworden, het is (was?) zo'n coole locatie! Heel tof in combinatie met je outfit.
Heel graag gedaan! Liefs

Unknown zei

jaaaa ik vond het ook super tof!!! vergeten we nooit meer hihi en dankzij jouw natuurlijk met zulke mooie resultaten!! dikke kus